Αριστερές σκέψεις - Αριστερό blog για αριστερές σκέψεις και γνώμες - Για επικοινωνία : loukassagias@gmail.com

Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Πώς να σωπάσω μέσα μου την ομορφιά του κόσμου;

Δεν ξέρω πως και γιατί αλλά σήμερα ένα τραγούδι σε στοίχους του Κώστα Κινδύνη, μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου και με ερμηνεία του Νίκου Ξυλούρη ήρθε στη σκέψη μου και είπα να το μοιραστώ μαζί σας.

Το γιατί όμως είναι : Όπως επιλέγουμε με τι θα θρέψουμε το σώμα μας –με καλές τροφές, ή με σκουπίδια- έτσι επιλέγουμε και με τι θα θρέψουμε τον νου και την καρδιά μας για να προχωρήσουμε στη ζωή μας,να παλέψουμε και να κατακτήσουμε μία καλύτερη ζωή απαλλαγμένη από κάθε λογής δυνάστες.
Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και άτομα στέκονται

Η ομορφιά του Αγώνα και το προχώρεμά του μέχρι τη τελική νίκη πρέπει λοιπόν να γίνει με κάθε τρόπο η συνειδητή επιλογή του κάθε εργαζόμενου.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ .
Γιατί είμαστε εμείς που δεν έχουμε τίποτα και δεν θα χάσουμε τίποτα παρά μονάχα τις αλυσίδες μας.
Γιατί είμαστε εμείς που δεν παράγουμε για τις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες των συνανθρώπων μας, αλλά για τις επίπλαστες ανάγκες που δημιουργούν οι βιομηχανίες και οι τσέπες των αφεντικών. 
Γιατί είμαστε εμείς, η νεολαία, που αποτελούμε το μέλλον και την ελπίδα αυτού του τόπου.
Γιατί είμαστε εμείς που καλλιεργούμε τη γη για τη παραγωγή τροφής.
Το μόνο που έχουμε να φοβόμαστε είναι μήπως δε μάθουμε ποτέ ποιοι είμαστε και ποιοι θα μπορούσαμε να γίνουμε.


Μια αστραπή η ζωή μας μα προλαβαίνουμε!!!

Το τραγούδι
Πώς να σωπάσω μέσα μου
την ομορφιά του κόσμου;
Ο ουρανός δικός μου
η θάλασσα στα μέτρα μου


Πώς να με κάνουν να τον δω
τον ήλιο μ'άλλα μάτια;
Στα ηλιοσκαλοπάτια
Μ' έμαθε η μάνα μου να ζω...


Στου βούρκου μέσα τα νερά
ποια γλώσσα μου μιλάνε
αυτοί που μου ζητάνε
να χαμηλώσω τα φτερά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αριστερές σκέψεις

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ - ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Στην ποίηση του Λειβαδίτη κυριαρχεί ο πόθος και το όραμα για ένα όμορφο μέλλον που θα περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους. Στους στίχους του ...