Αριστερές σκέψεις - Αριστερό blog για αριστερές σκέψεις και γνώμες - Για επικοινωνία : loukassagias@gmail.com

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2022

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ - Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ

Για ότι συμβαίνει φταίμε εμείς. Εγώ κι εσύ, κι ο γείτονας, κι ο μετανάστης, και ο πρόσφυγας, αυτός πιο πολύ απ’ όλους.

Οι ιμπεριαλιστές καταστρέφουν, βομβάρδισαν την Κορέα, το Βιετνάμ, την Γιουγκοσλαβία, το Αφγανιστάν, το Ιράκ, την Λιβύη, την Παλαιστίνη, απομυζούν τη Συρία, την Υεμένη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία, τη Νότια Αμερική, από τότε που τις "ανακάλυψαν".

Εξακολουθούν και θα εξακολουθήσουν (εάν δεν κάνουμε εμείς κάτι γι' αυτό) να βομβαρδίζουν, να καταστρέφουν και σήμερα για τα γεωπολιτικά και οικονομικά τους συμφέροντα, σε κάθε τι που αντιτίθεται στα σχέδια τους.

Πουλάνε όπλα κι αρπάζουν εδάφη, πετρέλαιο, ορυκτά, ανθρώπους.
Πουλάνε πόλεμο.

Καπιταλισμός - Ιμπεριαλισμός με τους κολαούζους τους, τις εκάστοτε κυβερνήσεις, που εσύ τους ψήφισες και που βέβαια ακολουθούν και εφαρμόζουν τις προσταγές τους, είναι τα γουρούνια, τα γνωστά γουρούνια, που σου λένε: "Φταις".

Σου λένε και προσπαθούν να σε πείσουν, ότι φταις επειδή είσαι άνεργος και ακόμα περισσότερο φταις εάν παίρνεις επίδομα ανεργίας και επιβαρύνεις την οικονομία της χώρας.

Σου λένε, οι γέροι φταίνε. Γιατί δεν πέθαναν όταν σταμάτησαν να δουλεύουν. Επειδή θέλουν να παίρνουν με τη σύνταξη και το εφάπαξ ένα μέρος απ’ αυτά που έδωσαν τόσα χρόνια.

Είσαι γέρος και είσαι ζωντανός. "Φταις".

"Φταις" επειδή αρρώστησες από τον κορονοϊό και είσαι ο αίτιος που το επιβάρυνες, το εξαθλίωσες και έφτασε στα όρια του το εθνικό σύστημα υγείας.
Φταις". Είσαι ένοχος.

Οι τράπεζες ανακεφαλαιώνονται απ’ τα χρήματα του δημοσίου, απ’ τα χρήματα των γέρων και των νέων, από τα χρήματα των εργαζομένων που πληρώνουν φόρους.

Κι εσύ χρωστάς, επειδή νόμιζες ότι μπορείς να χτίσεις σπίτι, ότι μπορείς να έχεις βιώσιμη επιχείρηση, αλλά έπεσες έξω.

Φταις". Δεν είσαι τράπεζα για να σε σώσουν. Πρέπει να σου κλείσουν το μαγαζί, πρέπει να σου πάρουν το σπίτι. Γιατί "φταις".
"Φταις". Είσαι ένοχος.

Ο στόχος τους είσαι εσύ, εγώ, εμείς.

Εγώ, εσύ, εμείς, που καταπιεζόμαστε καθημερινά και παλεύουμε για την επιβιώσει σ’ έναν σκληρό, απάνθρωπο κόσμο και αυτοί προσπαθούν να στρέψουν το βλέμμα του εργαζόμενου, του άνεργου, του ενός ενάντια στον άλλον, για να μπορούν να είναι οι κυρίαρχοι των καταστάσεων.

Μας τρέφουν ενοχές, για να μην μπορούμε να δούμε ποιοι είναι οι υπαίτιοι της καταστροφής και εμείς μασάμε το χόρτο που μας προσφέρουν εάν κρίνω από τα αποτελέσματα των κοινωνικών συνθηκών, από πάντα έως και σήμερα.

Σου λένε, Φταις! Φταις! Φταις! Και ότι γίνεται είναι για το καλό μου.

Για το καλό μου



Είδα ένα κόσμο να γκρεμίζεται μπροστά μου είδα να γίνεται γιαπί η γειτονιά μου για το καλό μου Είδα τα δέντρα που σκαρφάλωνα κομμένα σε φορτηγό τα όνειρά μου φορτωμένα για το καλό μου Είδα το δάσκαλο να με χτυπάει με ζήλο είδα τα χέρια μου πρησμένα από το ξύλο είδα τα νεύρα μου σιγά σιγά να σπάνε με καλοσύνη και στοργή να με χτυπάνε Για το καλό μου για το καλό μου ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου Είδα να κόβουν τη μπουκιά για τη μπουκιά μου ρούχα να φτιάχνουν απ’ τα ρούχα τα παλιά μου για το καλό μου Είδα τη μάνα μου να κλαίει απελπισμένα είδα το γέρο μου να φεύγει για τα ξένα για το καλό μου Είδα τους φίλους μου να σκίζονται για μένα είδα να θέλουν να ξεκόψω από σένα είδα χαράματα να με τραβάν στο τμήμα για να γλιτώσω το κελί να πω το ποίημα Για το καλό μου για το καλό μου ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου πήρε ανάποδες στροφές για το καλό μου και είμαι στο θάλαμο εννιά για το καλό μου στην ηρεμία για να βρω τον εαυτό μου Για το καλό μου για το καλό μου έχει μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου ενέσεις χάπια ηλεκτροσόκ για το καλό μου σήμερα πήρανε νεκρό τον διπλανό μου ενώ παλεύω για να βρω τον εαυτό μου κι έχω κρυμμένο το σουγιά για το καλό μου

Γιατί αυτό που φοβούνται περισσότερο οι αληθινοί ένοχοι, να το ξέρετε, είναι ότι κάποια μέρα θα σταματήσουμε να ενοχοποιούμε τον εαυτό μας και τον διπλανό μας, επειδή είναι μιας άλλης φυλής και θρησκείας, μιας άλλης χώρας και επαγγέλματος, μιας άλλης ιδεολογίας σε σχέση με τη δική τους και ενός άλλου φύλου.

Αυτό που φοβούνται όμως ακόμα πιο πολύ και προσπαθούν με όλα τα μέσα που διαθέτουν να μας κάνουν να νιώθουμε πάντα ένοχοι για όλα, είναι ότι κάποια μέρα θα καταλάβουμε ποιοι είναι οι πραγματικοί φταίχτες.


Στον πόλεμό τους ενάντια στη ζωή σου πολέμησέ τους γιατί άλλη ελπίδα εκτός από αυτήν δεν έχεις !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αριστερές σκέψεις

ΤΑΣΟΣ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ - ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ

Στην ποίηση του Λειβαδίτη κυριαρχεί ο πόθος και το όραμα για ένα όμορφο μέλλον που θα περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους. Στους στίχους του ...